Uppdatering

Shoo län. Hihi, skoja.
Nej men hej. Ska berätta om dagen nu dååååå.
Vaknade vid tolv, as najs. Käkade frukost på altanen och sen la jag mig och sola. Käkade lunch vid två, sen solade jag lite till. Sen vid tre ungefär drog jag och Daniela till centrum så köpte jag jordgubbar, choklad och vatten så satte vi oss i solen och myste. Sen köpte jag en halsring till henne (försenad födesledagspresent, hihi) och en goodiebag. Vi va hemma vid sex ungefär, kollade på tv och käkade typ nyss middag.
Ska stänga av datan strax och sen kolla på tv och deppa för det är skola imorn.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0