Wth

Hej.....
Sitter och laddar ner låtar just nu, åååsum. Har skit tråkigt -.-
Fast blir ju lite smått glad för ska få månadspengen typ den här veckan, och om ca 3 veckor fyller jag år :D
Fast är ändå fett sur för har glömt min kamera i Dalarna -.- Så det kommer nog va lite tråkiga bilder här tills vidare. Sen är det ju skola imorn :( Och Madde är i åre :'( Vafaaaaaaaaaaaaaaan....
Fast Leah är ju här i Stockholm :D Kommer kännas konstigt att inte möta henne varje morgon i gullmars.....
Madde, om du ser det här, KOM HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!!!!!!
Nej men känner hur jävla ointressant detta inlägg är, hihihoho.
Puss puss, om jag har nått intressant att säga så bloggar jag senare
Jag och Joanna på nyår, visst är vi vackra? :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0