Wazza?

Hejsan svejsan.
Jag och Joanna fixade oss, sen drog vi till centrum så köpte jag godis, sen väntade jag på Madde.
Sen kom hon efter 100000000000000000000000000 år, så gick vi upp på ett tak typ, så kissade jag, hihihoho.
Sen va vi med Gaffel och nån till snubbe, så körde Gaffel Madde i nån kundvagn, asso HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Sen kom Viktor, Erik och nån till, sen kom Oskar och hsdjofb, så va vi ute och a, sen va jag tvungen att dra.
Och nu har jag utegångsförbud :( Pappa tycker typ att jag bara ska landa lite för det som hände i onsdags, så jaaaaa. Asso wäääääääää, jag som skulle va med Vallis imorn. GNDIDHUIDNHIULD.
Men men, får skylla mig sjääääälv. Ska stänga av datan typ nu,
tvätta bort sminket och sen kolla på tv och deppaaaaa.
Ska äta godis också :))) Fast är inte sugen xd
Hahahahaha aja, hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0