Uppdatering

Shoo. Vet att jag inte bloggat på 100 år,
men nu har jag fått ganska mycket frågor på frågestunden så ska svara när jag kommer hem från Dalarna.
Åker dit imorn och kommer hem på onsdag, så svarar väl på torsdag eller fredag nån gång.
Eftersom jag inte har nått att göra kan jag väl berätta vad som hänt denna vecka...
Varit på skit dåligt humör hela veckan för det va en grej i helgen och sen bråka jag med en kille i like,
sen i torsdags åkte jag, Daniela, Andree och pappa till mamma, sen blev jag sams med this guy.
I fredags åkte hela familjen till farmor och farfar så va farbröder och deras tjejer där,
vi åt påsk mat och jag höll på att dö av all mat, godis osv. Det va skit mysigt och jag och Daniela hade skit kul.
Igår va jag med min kära moster Bella. Vi va ute med hennes hundar och sen åkte vi till farsta och fikade.
Vi snackade också om lite privat things så vet lite mer nu...
Idag åkte jag och Daniela med Wilma till centrum. Skiiiiit mysigt! Vi va ute i typ 3 timmar.... Hähähähähähä.
Pappa och Sussie ska iväg på nån restaurang eller och konsert, så vi kommer va helt ensamma hela kvällen.
Aaaaas chill! Nej men nu är det här inlägget apa långt så hejdå!
Har ingen snyggare bild, sorryyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0