Tråååk

Nej men föfan va tråk man har.
Men ska berätta om dagen nu, hihihoho. Försov mig så mötte Madde och Leah i skolan, så gick vi till idrotten.
Sen hade vi so, sen drog jag och Leah till ringen och chillade lite, så gick vi till åsö och mötte Daniela. Sen kom Madde, så åkte vi till gullmars och träffa hennes kompis. Sen åkte vi tillbaks till skolan och hade svenska.
Sen hade vi matte och hade diagnos, wää. Sen hade vi so, sen fick vi sluta en halvtmme tidigare.
Så åkte jag, Madde och Leah till gullmars, sen mötte jag Daniela så åkte vi till hennes skola.
Sen åkte vi hem, och har vart hemma typ en timme nu.
Har skit tråkigt så ska gå och kolla på bb nu,
hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0