Skit humör

Hejsaaaaaan....
Är på skit dåligt humör. Allt bara fuckar sönder, öööööööööööööööh.
Aja.... Igår träffade jag Leah i gullmars, sen kom Madde. Sen vid halv fem drog jag och Leah hem till mig och hämta saker, sen drog vi hem till henne och käka middag.
Sen vid typ sju drog vi till Högdalens centrum så satt vi på en park bänk och snacka deeptalk, drack boost, åt toblerone och a. Sen vid halv tio drog vi hem igen, så va vi typ inne på datan och lalala.
Så svarade vi på frågestunden som ni kan se i inlägget innan.
Sen kan jag inte riktigt berätta, men a, jag deckade vid sex och Leah vid nio, så vakna vi typ halv tolv.
Så åt vi frukost, fixade oss och sen drog vi till tc. Sen drog vi till globen och sen åkte vi hem.
Va hemma typ sex, och a, är på skit dåligt humör.
Och nu har jag skrivit en bok så hejdååååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0