Sämsta dagen

Helluuuuu.
Igår va jag ju på skiiiiiit dåligt humör, därför ja, behövde jag skriva av mig lite...
Denna dagen började inte så mycket bättre.
Daniela väckte mig kvart över elva (!!!!!) och kunde inte somna om -.- det är fuuullt av snö och jag fyller år om 3 veckor, sen fick jag lingonveckan, har plugg och min bebo går på kryckor.... Känner att min tid är kommen :(
Men ska faktiskt stänga av datan snart, trots att jag typ precis satte på den, och sätta mig och kolla på Trassel :D
Den filmen ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääger!!!
Och ja, jag gillar barnfilmer. Nej, jag bara skojade..... JAG ÄLSKAR BARNFILMER 
Tähähähähähähähähähähähähähähä :$
Nej men jag bloggar lite senare idag, puss puss
Nej men oj va snygg :)))

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så vackert hår! Vill ha det...

2012-04-16 @ 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0