Oops

Hejsan. Förlåt för att jag inte bloggade nått mer igår, hihihoho.
Men jag mötte Hanna i gullmars, så drog vi till tc och kolla lite i affärer.
Sen tåg luffa vi till Ropsten, sen till Masmo, sen till gamla stan, sen bytte vi tub så klev jag av i gullmars.
Klev av i centrum och träffa Madde, saaaaaaaaknaaaaaaaaaad. Va med henne, Jonte och några fler.
Sen vid kvart över sju åkte jag hem, käkade middag, sen gick jag och Joanna ut och spela lite fotboll.
Daaaaaaaaaaaaamn va jag saknar fotbollen :( Sen gick vi hem igen så gick vi ut med hundarna.
Sen satt vi på en trappa så kom Emma så vi tre va ute till typ elva, så gick vi hem så kolla jag och Joanna på film. Sen vid typ ett gick vi och la oss, skit chill dag. Idag har jag bara varit hemma.
Om ett tag ska jag kanske dra till centrum och köpa godis med Joanna.
Är på depp humör :(
Hejdå
Fin bild......... Låg helt fuckat på en bänk och luta mig mot Carro, hahahahahahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0