My body :(

Sholla hej sholla hopp.
Såhär har dagen sett ut. Spanska - lång rast - slöjd - lunch - svenska - matte - engelska.
På svenskan hade vi vikarie. Hon är jätte konstig och vi har haft henne förut, hihihoho. Men jag hade precis innan druckit boost som jag fått av Aron, så blev skit speedad.... Hähähähä. Sen på engelskan hade vi diagnos, fick 47/50. Yeeeeeeeeah. Sen efter plugget åkte jag hem direkt, pluggade spanska. Sen skjutsade pappa mig till Tyresö skola så provspelade jag. As najs!!!! Fast min kondis suger sönder och har knappt nån känsel i min kropp.
Kommer också ha väääärsta träningsvärken imorn. Käkade middag för inte så längesen.
Ska göra välling nu och sen sätta mig framför tv:n och dö lite till. Hihi
Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0