Fuck it

Hejsan.
Är på skit dåligt humör, idag igen.
Men eftersom jag är världens bästa bloggare ska jag berätta om dagen iaf......
Mötte Leah i Högdalen imorse, sen åkte vi till plugget. Sen drog jag, Leah och Carro till ringen.
Sen drog jag och Leah till Blommensbergsskolan. Så mötte vi Sara och Julia så satt vi vid nån kyrka och a.
Sen gick vi till deras skola, så fick jag pms för a, började bråka med Adam, ÖH. Så blev jag och Leah utskickade så flippade jag lite till och kastade min mobil i marken så hela skärmen är helt sprucken..... ÅSUM (Y)
Sen när dom slutade drog jag, Leah och Sara till Liljeholmen så a, sen käka vi på donken.
Sen lalla vi runt där och a. Sen drog vi till Högdalen så satt vi ute skit länge,
sen satt vi på toan i hundra år, sen vid sju drog jag hem.
Eftersom jag fortfarande är på skit humör så har jag ingen aptit ALLS.
Men ska äta snart för att slippa alla jobbiga människors tjat :)
Hejdå, bloggar KANSKE sen. Men ni har ändå fått en bok så whatever.
Julafton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0