Förlåt

Hejsan svejsan.
Förlåt för att jag inte bloggat nått aaaaaalls idag men har inte haft tid....
Blev väckt 75027652 gånger imorse, klev upp vid elva och gick ut med hundarna.
Passade Wilma en stund sen va jag, Joanna, Emma och Daniela på tomten och oljade pooldäcket, altanen, krattade osv. Det va skiiiit varmt så gick runt i bara bh och mjukisar, as najs :D Sen vid sju drog vi till centrum och drog hem vid halv nio. Käkade, sen gick jag, Daniela och Joanna ut med hundarna så åkte jag longboard.
Jag är fan bra 8) Hihihihihihi. Men nu ska jag avsluta för vi ska kolla film!
Bloggar imorn, puss


loveu

Kommentarer
Postat av: caroline

älskar dig me!

2012-04-30 @ 14:30:25
URL: http://nattstad.se/celis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0