Chill dag

Hejsaaaaan svejsan.
Dagen idag har varit as chill. Imorse åkte jag med Sussie till Gubbängen så tog jag tuben därifrån till Gullmars.
Mötte Leah, sen drog vi till skolan. Sen vid tio skulle jag till tandläkaren i Gubbängen, så drog vi dit.
Sen hade vi lunch så då drog jag och Leah till Åsö och träffade Leahs kompis Esther. Så va vi där en stund,
sen drog vi tillbaks till skolan och hade egentligen svenska, men den va inställd.
Sen hade vi matte, sen va sista lektionen inställd så slutade typ två.
Tihihihihihihihihihihih, as chill dag, hade bara typ 1-2 lektioner idag 8)
Va med Julia och Leah en liten stund i Gullmars, sen drog jag hem.
Ska göra klart mitt so prov nu, bloggar mer sen.
Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0