Bajs väder

Hejsan. Dagen idag har vart helt ok.
Mötte Leah i gullmars, eftersom det regnade så hade jag mössa och allting så såg ut som värsta eskimån....
Först hade vi so, sen hade vi no sen hade vi lunch så käka vi sen drog jag, Leah och Carro till ringen.
Sen gick vi till Åsö så satt vi vid några skåp som värsta inbjudarna.... Hahahahahahaha. Sen hälsa Leah på sin kompis, sen slutade hon så då gick vi och satte oss i skrapan en stund. Sen drog vi tillbaks till skolan, sen åkte Carro hem och då va jag och Leah en stund i gullmars, sen åkte vi till Högdalen så va vi där en stund.
Vi satt på bibblan och käka pommes, hahahaha mobbade. Sen vid fyra åkte jag hem, så va hemma vid fem.
Ska gästblogga på Leahs blogg nu så hejdååååå
visst va man vacker på väg till plugget imorse? :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0